Що робити, якщо в аеропорту пропав багаж

Без паніки! Просто переконайтеся що виконали кожен перерахований крок та сміливо очікуйте на його повернення.

В разі зникнення атрибутів багажу або ж його втрати чи пошкодження, слід:
        I.            Насамперед не панікувати та заспокоїтися. Обов’язок спецслужб аеропорту/авіаперевізника – надавати якомога оперативнішу допомогу пасажирам у подібних випадках, що у свою чергу складно зробити без перш за все чіткого та дохідливого роз’яснення ситуації. Не варто впадати у відчай – згідно з численними заявами спецслужб розшуку багажу, безліч загублених речей, що так і не знайшли своїх власників, доводиться щорічно списувати.
      II.            Звернутися у відділ «Розшуку Багажу» аеропорту («Lost and Found»), що розташований в зоні отримання багажу та працює цілодобово, або ж до представництва авіаперевізника в аеропорту. Надавши відривний талон багажної ідентифікаційної бірки (видається пасажиру по проходженні реєстрації на рейс), для пасажира формується заява-акт (PIR), яка міститиме головним чином докладний опис інциденту (характер пошкодження/зовнішній вигляд/опис зниклих речей багажу, тощо), номер/дату рейсу, точні адресні та контактні дані пасажира.
    III.            Надійслати запит з усіма перерахованими вище деталями на контактний е-меіл авіаперевізника (розміщено на офіційному сайті), щоб посприяти найскорішому знаходженню багажу. Таким чином вже протягом 1-2 днів пасажира мають проінформувати про місцезнаходження/стан розшукуваного багажу.
    IV.            При знаходженні багажу спецслужби авіаперевізника зобов’язуються в найкоротший термін доставити його власнику, попередньо з ним зв’язавшись (тому дуже важливо вказувати точні адресу та контакти пасажира).
      V.            Згідно з положенням правил авіаперевезень максимальний термін, виділений на пошуки багажу, становить 21 день з дня подання заяви. У разі якщо багаж так і не був знайдений пасажир подає заяву про матеріальну компенсацію у розмірі, рівноцінному загубленому багажу/заподіяної шкоди, надаючи збережену багажну бірку і оригінал акта про пошкодження/втрату багажу (PIR). Далі заява розглядається авіаперевізником, задовольняється або обгрунтовано відхиляється протягом трьох місяців з дня її подання.
У разі втрати/пошкодження атрибутів ручної поклажі на борту літака:
        I.            Згідно відповідного положення «Правил повітряних перевезень пасажирів і багажу», відповідальність за ручну поклажу, а також будь-яких його атрибутів протягом усього перельоту покладається на пасажира. У разі подібного інциденту пасажиру слід негайно звернутися до відділу «Розшуку Багажу» аеропорту («Lost and Found») для оформлення відповідної заяви до міліції, чому представники авіаперевізника мають лише сприяти.

ДАВАЙ ДРУЖИТИ!

 

Підписуйтесь на наші сторінки – буде весело і цікаво!
У нас не сама звичайна тревел-спільнота, але ми впевнені вона вам сподобається!

НАША АДРЕСА

м. Тернопіль
офіс №1 – вул. Брюкнера 3/2
офіс №2 – вул. Медова 12, оф.34

тел.:+38(067)2727662
+38(095)2727662
факс: (0352) 220055

email: contact@edemtour.com.ua


Пн.-Пт.:  09:00 – 19:00   Сб.:  11.00-17:00   Нд.: Вихідний

Зворотній дзвінок
Заповніть форму нижче і наш менеджер зателефонує вам незабаром!

Даю згоду на обробку моїх персональних даних згідно Закону України "Про захист персональних даних"

 

×
Заявка на підбір туру

Ви можете заповнити форму або зателефонувати
на телефон гарячої лінії (067) 27 27 662 та залишити заявку



Харчування:
Без харчуванняСніданки та обідиПовний пансіонВсе включено

Готель:
від 1* зіркивід 2* зіроквід 3* зіроквід 4* зіроквід 5* зірокРай =)


Даю згоду на обробку моїх персональних даних згідно Закону України "Про захист персональних даних"

×
Народний Бренд 2016

×
Безкоштовна консультація



Даю згоду на обробку моїх персональних даних згідно Закону України "Про захист персональних даних"

 

 
×